נציב פניות הציבור

פניה לנציב פניות הציבור:
 
אם ברצונכם לפנות בשאלה, תודה, הערכה, בקשה או תלונה בנוגע לשירות או לטיפול הניתן לכם בבית החולים, תוכלו לפנות למנהלת איכות השירות ופניות הציבור והממונה על חופש המידע עו"ד ד"ר טליה ברמן קישוני.
 
ניתן לפנות באחת מן הדרכים הבאות:
טלפון: 04-7771421
פקס: 7771240 | 04-7772907
בדואר אלקטרוני : [email protected]
במשרד: מגדל סמי עופר (בניין מס' 1), קומת כניסה מול מרכז קניות סגול.
 
לתלונות על שירות או טיפול שניתן לכם בבית החולים, יש לפנות בכתב בלבד לעו"ד ד"ר טליה ברמן קישוני בדוא"ל:  [email protected]
 
טלפון לבירורים בנושאי פניות מטופלים: 04-7772369

כתובת למשלוח פניות בדואר:
נציב פניות מטופלים
רמב"ם - הקריה הרפואית לבריאות האדם
ת.ד 9602
חיפה 3109601

נציב פניות הציבור במשרד הבריאות:
מטופלים הסבורים כי זכויותיהם לא מולאו על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, רשאים לפנות
כתובת:רחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד: 9101002, ת"ד: 1176
טלפונים: 5400* , 08-6241010
פקס:02-5655981
דוא"ל: [email protected]

שעות פעילות:ימים א'-ה', 16:00-08:00