המטופל והמטפל במרכז

המטופל והמטפל

המטופל והמטפל במרכז

המטפל במרכז

  •  חוסן ושחיקה- ברמב"ם מיזמים רבים המקדמים את רווחת המטפל, ביניהם שימור חוסן במיזמי חדשנות ייחודים להפחתת שחיקה. פרויקט ושדרוג חדרי צוות, וועדת היגוי רב מגזרית רחבה שמטפלת בנושא.

המטופל במרכז

  • פרלמנט מטופלים- ברמב"ם מתקיימים מפגשי פרלמנט מטופלים אחת לרבעון החל משנת 2017. מתקיימים בנוסף פרלמנט מטופלים אגפים ומחלקתיים. 
    אנו מקשיבים למטופלים ומכניסים שינויים לקידום טיפול מותאם ללקוח.
    בפרלמנט משתתפים מטופלים שמאושפזים בבית החולים או משוחררים.

  • סקר שביעות רצון Online- מיזם סקר חווית המטופל Online הינו מיזם שיתופי אינטראקטיבי ברמב"ם אשר החל בשנת 2018.
    הסקר מאפשר לצוותים המטפלים להעניק יחס אישי לכל מטופל ובזמן אמת, ללמוד באופן רציף ממשוב המטופלים ולהסיק את המסקנות לרוחב הארגון. אנו רואים במיזם זה שיתוף פעולה עם המטופל אשר מהווה גורם פעיל בתהליך קבלת החלטות על הטיפול בו, בחלון הזמן בו הוא מאושפז ובהתייחסות לכלל רבדי האשפוז (רפואי – רב מקצועי – לוגיסטי). 
  • מודל תמרוץ המטופל במרכז- ייחודי להנהלת האחיות ברמב"ם. מידי שנה נמדדים 15 יעדי ליבה המהווים אמות מידה ליישום גישת המטופל במרכז כחלק מההוויה הטיפולית הייחודית בבית החולים.

האֲחָיוּת ברמב"ם - משחק מלא ביצירה:

המטופל והמטפל