בתוכנית:
09:00 - דברי פתיחה
ד"ר אבי ויסמן - סגן מנהל בית החולים רמב"ם
ד"ר דיב דאוד - המכון לאנדוקרינולוגיה, סוכרת והשמנה, רמב"ם
מושב 1 - חווית המטופל ממשקפת מקצועית אחרת
יו"ר: ד"ר דיב דאוד
09:05 עד 09:50 החולה הרופא והרשת החברתית: להיות מטופל ב 2021
ד"ר ליאור שחר - המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, אונ' ת"א
09:50 עד 10:20 ערוצים דיגיטליים בין המטפל למטופל - שיעורים מעשיים מעידן הקורונה בקהילה
יזהר לאופר - אגף מערכות מידע, לאומית שירותי בריאות
מושב 2 - On the crossroad
יו"ר: פרופ' מור פלג
10:20 עד 11:05 Patient experience-Finding the way in the mirror maze
קארן באר-גבל, Digital health connection
11:05 עד 11:35 Big data underpins the discovery of remedy fot a patient disease & family suffering
פרופ' היית'ם עמל, המכון לחקר התרופות, הפקולטה לרפואה. האונ' העברית
מושב 3 - עבודות בית
יו"ר שרה צפריר
11:35 עד 11:50 ערוץ דיגיטלי דו כיווני, ניסיוננו ביישום והטמעה ברשומת בית החולים
פרופ' שחאדה/ישראל חייקין - חברת IMMA והמכון למצוינות בסוכרת והשנה, רמב"ם
11:50 עד 12:05 A new way of thinking about patient experience
מרסל כספי, חברת דוסנטריקס
מושב סיום - ממיטת השינה אל מיטת המטופל
יו"ר: עו"ד רוניה רובינשטיין
12:05 עד 12:30 חווית המטופל מנקודת מבט החלון בחדר 3
ד"ר יואב מדן, יזם
12:30 עד 13:00 Deeper than 0-10 pain scale, understanding patient's suffering
ד"ר פבל גולדשטיין, המעבדה לכאב אנטגרטיבי, בי"ס לבריאות הציבור, אונ' חיפה
13:00 עד 13:05 דברי סיום
ד"ר דאוד
קישור להרשמה>>
אנא הרשמו בלחיצה על הקישור ומלאו את הפרטים