המרכז הרפואי רמב"ם השיק היום "צ'אט בוט" מתקדם לקביעת תורים בקלות, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. וכמובן שגם פה אי אפשר בלי קצת AI
בתמונה: צילום אילוסטרציה לצ'אט בוט החכם. צילום: רמב"ם.
המרכז הרפואי רמב"ם השיק היום "צ'אט בוט" מתקדם לקביעת תורים בקלות, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. וכמובן שגם פה אי אפשר בלי קצת AI
כל מי שנזקק לתאם תור עבור שירות רפואי, יודע שזה "פרויקט" שיש להקדיש לו משאבי זמן רבים, לפעמים תוך התחשבות בשעות הפעילות של המרפאה או המזכירות במחלקה כדי לשוחח עם נציג אנושי. רמב"ם השיק היום צ'אט בוט מתקדם עם עוזרת דיגיטאלית ידידותית לתיאום תור לכל אחת מיחידות השירות האמבולטורי בבית החולים, מכל מקום ובכל זמן.
פיתוח הצ'אט בוט החדש נעשה במסגרת פרוייקט של הנהלת בית החולים בשם "מסע המטופל", שנועד למפות את הפערים הקיימים במתן השירות לקהל בתחום התשתיות, השירות, המענה וניתוב מאות אלפי הפניות המתקבלות כל שנה.
כדי להקים מערכת פשוטה וידידותית למשתמש התגייס למשימה אגף מידע, מחשוב ותקשורת של רמב"ם. המערכת מתבססת על אלמנט חדשני שמאגד "מתחת למכסה המנוע" מעל 60 "תסריטים חכמים" עבור מאות שירותים שפותחו עם כל מנהלי המחלקות, היחידות הרפואיות, הצוותים במערך האַחֲיוּת והצוות האדמיניסטרטיבי של כל מחלקה ומחלקה. כמו בהרבה תחומים בחיינו כיום - גם את האינטגרציה למערכות בית החולים השונות מבצעים בסיוע יכולות של בינה מלאכותית (AI).
השירות שהושק הבוקר מאפשר להכנס לשירות לאחר הזדהות מאובטחת מהירה ופשוטה, ולבצע את הפעולות הבאות: לתאם תור חדש למרפאות בבית החולים – ביום ובשעה שמתאימים לכם, צפייה בתורים עתידיים, לשנות או לבטל מועד התור קיים; לצפות בתוצאות בדיקות ובהדמיות, להעלות מסמכים ולקבל הנחיות מדויקות לקראת ההגעה לרמב"ם.
"אנו גאים להוביל מהפכה בשירותי הבריאות", מסביר ניסים חיים, סגן מנהל רמב"ם, "שמנו לנו כמטרה לפעול בכל החזיתות האפשריות על מנת לשפר את חוויית המטופל - באמצעות כלים חדשניים ודיגיטליים דוגמת הצ'אט בוט החדש שהשקנו, ואנחנו מחויבים להמשיך ולהשתפר ולפתח כלים שונים בכדי להבטיח שירות מוביל, נגיש ויעיל לכל מטופל, מכל מקום ובכל זמן"

אז איך נכנסים לצ'אט-בוט?
היכנסו לאתר רמב"ם (מהמחשב, מהנייד או מהטאבלט) וחפשו את האייקון הירוק בפינת המסך עם הכיתוב "זימון תורים". לחצו עליו ו.. זהו. כל שנותר הוא להזין את שם המרפאה, הבעיה הרפואית או המחלקה ונציגת השירות הדיגיטלית תנחה בתהליך על לקבלת מועד לתור
למעבר לצ'אט בוט של רמב"ם