חדשות רמב"ם

חדש ב-אא"ג: קשר ישיר אל הרופא – דרך הסלולארי

הקריה הרפואית רמב'ם
פורסם:

לקבוע תור לרופא עוד חודש, להגיע מרחוק לביה"ח, להמתין זמן רב לרופא, ואז... כשהולכים הביתה נזכרים בעוד שאלה, בבעיה שצצה או אפילו בתלונה שרציתם להגיש וכבר אין עם מי לדבר.

בתמונה: צוות מחלקת אא"ג ברמב"ם. 
צילום: פיוטר פליטר. 
 צילום: דוברות רמב"ם.בתמונה: צוות מחלקת אא"ג ברמב"ם. צילום: פיוטר פליטר. צילום: דוברות רמב"ם.

רבים מאתנו מכירים את הסיטואציות הללו, ומתקשים להתמודד איתן. כעת, קמפיין חדש שהשיקה מחלקת אא"ג ברמב"ם מציע פתרון להתמודדות עם הנושא, ומאפשר לכם המטופלים, לעקוף את גלגלי הבירוקרטיה ולהגיע ישירות אל הרופא – דרך הסלולארי.

מחלקת אא"ג – גידולי ראש צוואר ברמב"ם מבצעת מהלכים רבים לשיפור השירות במחלקה ובמרפאה, אחד מהם הוא הקמפיין החדש שהשיקה הנהלת המחלקה, במסגרתו ניתן ליצור קשר עם מנהלי המחלקה והיחידות השונות הפועלות במסגרתה, באופן ישיר, ללא מתווכים, באמצעות טלפון או מסרון. השירות מיועד עבור מטופלים אשר מבקשים לשאול שאלה, להציג תלונה או לברר דבר מה מחוץ למסגרת תור מסודר שנקבע מול רופא. מספרי הטלפון השונים מפורסמים במודעות שנתלו ברחבי המחלקה, או זמינים אצל מזכירת המחלקה.

"שביעות הרצון של המטופלים היא ערך עליון מבחינתנו", מסביר פרופ' גיל זיו, מנהל המחלקה ומי שעומד מאחורי היוזמה, "אנחנו מבינים עד כמה זה קשה כמטופל, לעבור מתור לתור, להמתין זמן רב בטלפון, או להגיע במיוחד לביה"ח רק בשביל שאלה פשוטה. 'אני רק שאלה', זו לא רק קלישאה של הבירוקרטיה בבתי החולים. זו מציאות של מטופלים שקשה להם. זו הסיבה שחשבנו להקל על הציבור שבטיפולינו ולאפשר להם בעזרת כלי פשוט קשר ישיר אלינו. אנחנו כאן בשבילם, ועלינו גם לבטא זאת במעשים".