חדשות רמב"ם

רמב"ם דיגיטלי

תאריך פרסום: 08/07/2018

מעכשיו אפשר לתאם תור לרופאי ביה"ח באמצעות אפליקציה פשוטה

בתמונה: גישה לשירותי רמב"ם דרך האפליקציה.
צילום: פיוטר פליטר. 
בתמונה: גישה לשירותי רמב"ם דרך האפליקציה. צילום: פיוטר פליטר.

מהפיכת השירות של בית החולים הגדול בצפון: הקריה הרפואית רמב"ם חנכה לאחרונה שירות חדש המאפשר יצירת קשר עם גורמים שונים בבית החולים, באמצעות אפליקציה פשוטה ונוחה המותקנת בסמארטפון. מעתה יוכל הציבור הרחב לזמן תורים למרפאות השונות, להשאיר הודעה ליצירת קשר ולקבל מענה בתוך זמן קצר מנציג שירות מרכז המידע של בית החולים, להוריד מפת התמצאות בקריה הרפואית ולצפות במסמכים רפואיים – הכל בלחיצת כפתור אחת.

השירות, שניתן במסגרת אפליקציית DialMyApp , מנגיש עבור המשתמשים ערוצי שירות ותקשורת שונים עם בית החולים, מתוך מטרה לחסוך זמני המתנה ממושכים על קו הטלפון, ולהעניק שירות טוב יותר ומהיר לפונים. את האפליקציה ניתן להוריד לאנדרואיד ולאייפון, ובאמצעות חיפוש פשוט במאגר המידע שלה, להגיע אל פלטפורמת השירות של רמב"ם ולעשות בה שימוש מיידי.

רמב"ם, בית החולים הגדול בצפון, מעניק שירותי רפואה לאוכלוסייה המונה כ-2 מיליון איש. על מנת להנגיש ולייעל את השירות עד כמה שניתן, בית החולים משקיע משאבים רבים ביצירת פלטפורמות שירות שונות ומגוונות, לרבות בתחום הדיגיטלי. לצד מרכז המידע ואתר האינטרנט של בית החולים, המספקים מידע ודרכי התקשרות שונות עם המרכז הרפואי, רמב"ם מפעיל גם עמודי פייסבוק בנושאים שונים, הנותנים מענה מהיר לפונים. בנוסף, רמב"ם הינו בית החולים הראשון בישראל, המאפשר צפייה והצגת מסמכים רפואיים online באמצעות אתר האינטרנט של ביה"ח, וכעת דרך האפליקציה. רמב"ם היה גם בית החולים הראשון אשר הציג לקהל הרחב מידע אודות עומסי המיון בצורה נגישה ושקופה, על מנת לשתף את הפונים בדבר זמני ההמתנה הצפויים להם בבואם לבית החולים.