שאלות ותשובות - טיפול נמרץ ילדים
תשובות לשאלות נפוצות על השהות ביחידת טיפול נמרץ ילדים
היחידה פתוחה לביקורים של הורים לאורך כל שעות היממה , והם מוזמנים לשהות לצד ילדיהם ככל האפשר. למען בטיחות ובריאות הילרים, הביקור מוגבל לרוב לקרובי משפחה מדרגה ראשונה בלבד.
בהחלט! הבאת חפצים מוכרים כמו צעצועים אהובים, כרית או שמיכה אישית יכולים לסייע לילד להרגיש בטוח ונוח יותר בסביבה האשפוזית.
מומלץ להביא בגדים נוחים, חפצים אשייים שמשמחים את הילר (כמו בובה אהובה), ולעיתים אף חומרי לימור או משחקים שקטים.
כמו כן, ניתן להביא אוכל בהתאם להנחיות צוות היחידה.
ביחידה יש אפשרות לאחד ההורים להישאר עם הילד. ישנם כיסאות נוחים בסמוך למיטות כדי להקל על הורה שנשאר ליד הילד לאורך הלילה.
הצוות כולל רופאים ואחיות מומחים בטיפול נמרץ ילדים, וכן צוות רב-תחומי הכולל פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, ומטפלים נוספים.
הצוות יכיר לכם את אנשי המקצוע המטפלים בילדכם ויספק מידע עדכני על מצבו.
בהתאם למצבו, ייתכן שהילד יקבל הרדמה או משככי כאבים כרי להקל על אי-נוחות או כאב. הצוות יסביר את הצרכים בהתאם למצב ויבטיח שהטיפול נעשה תוך שמירה על נוחות מרבית.
משך האשפוז משתנה בהתאם למצב הרפואי של הילד. הצוות יעשה כל שביכולתו כדי להעניק טיפול מיטבי ולהחזיר את הילד לשגרה בהקדם האפשרי.
אנו מבינים שלעתים ישנן מגבלות. ניתן ליצור קשר טלפוני עם הצוות ולעדכן על המצב. כמו כן, אם הילד מבוגר מספיק, נוכל לעדכן אותו בהתאם להנחיותיכם.
הצוות יעדכן אתכם בזמן אמת במקרה של שינוי במצבו של הילד. חשוב להשאיר מספרי טלפון מעודכנים ונגישים לצורך כך.
הצוות משתף את ההורים בכל החלטה משמעותית הקשורה לטיפול בילד, כולל טיפולים, פרוצדורות והתייעצויות עם מומחים נוספים. אנו מאמינים בגישה של שיתוף מלא ומזמינים אתכם לשאול כל שאלה או לבקש הבהרה.
היחידה מציעה שירותי ייעוץ ותמיכה פסיכולוגית להורים ובני משפחה. יש אפשרות להיפגש עם עובד סוציאלי, לקבל ייעוץ רגשי ולפנות למקורות תמיכה נוספים.
אנו ממליצים להורים לדבר עם הילד בצורה רגועה, להסביר לו את המצב בצורה פשוטה, ולהשתמש בחפצים שמרגיעים אותו.
כמו כן, צוות היחידה מיומן בהקלת חרדה ובבניית קשר אישי עם כל ילד כדי להעניק לו תחשות ביטחון.