מחלות הגרון ובית הבליעה

תמונה ראשית

מחלות הגרון ובית הבליעה

הענף אחראי על מתן טיפול לחולים עם מחלות שפירות וממאירות של הגרון ושל בית הבליעה. פעולות זעיר פולשניות לצורך אבחון וטיפול מתבצעות בחדר ניתוח או במסגרת מרפאה. הענף עוסק בבירור וטיפול בצרידות, טיפול בבעיות בליעה, טיפול בסרטן ראשוני של הגרון וטיפול "קול מקצועי" - לזמרים, שחקנים ומורים. במסגרת זו מתבצעות גם פעולות ייחודיות של הזרקת בוטוקס לגרון, ביופסיות מנגעים בהרדמה מקומית והזרקות של חומרי מילוי למיתרי הקול במקרים של צרידות. הצוות כולל מומחים לרפואת אף אוזן גרון ניתוחי ראש צוואר וקלינאי תקשורת.​

זימון תורים

הפניה

באפשרותך לזמן תור למחלקה/מרפאה הרצויה על ידי חיפוש היחידה הרצויה. אם לא מצאת את מבוקשך ניתן ליצור קשר עם מרכז מידע וזימון תורים באחת הדרכים להלן:

או שלחו לדוא"ל:
 
*במשלוח הפניה בדוא"ל האחריות על פרטיות המידע הרפואי חלה על המטופל בלבד.
Or
הדפיסו את ההפניה ושלחו לפקס
04-7773733

זימון תורים המרכז למחלות ראש צוואר

בקשה ליצירת קשר
מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום מועד תור.
Form Subject זימון תורים המרכז למחלות ראש צוואר
שם פרטי
שם משפחה
קידומת
טלפון
דוא"ל
תוכן הבקשה
* שדה חובה
 

Contact us

1700-50-51-50
התקשרו אלינו בימים א’-ה’  16:00-8:00
למתקשרים מחו”ל: 972-4-777-3568+

מידע למטופל

קבלה לאשפוז
בהגיעכם למחלקה או למרפאה לאשפוז או לטיפול יומי, תעברו תהליך קליטה למחלקה, יבוצעו הבדיקות הנחוצות ותערך היכרות בינכם לבין הצוות הרפואי. שיתוף המידע בין מטופל למטפל חשוב ביותר לתהליך הטיפול.
סדר העדיפות לקבלת הטיפול במחלקה נקבע לפי זמן הגעתך למחלקה. אולם, סדרי העדיפויות משתנים בשל חומרת המצב של המטופלים האחרים. יתכן שתהליך הקליטה יתארך ותאלצו להמתין עד שאיש צוות יוכל לסייע לכם. אנא קבלו זאת בהבנה. בכל שלב בהמתנה, במידה ואינכם חשים בטוב - פנו מידית לאחד מאנשי הצוות.


להלן הדברים שרצוי להכין לקראת אשפוז:

 


התחייבות ומסמכים רפואיים:

  •  הפנייה מרופא
  • טופס 17-התחייבות כספית של קופת החולים שלכם, כלפי בית החולים לייעוץ בנושא
  • מסמכים רפואיים
  • רשימת תרופות שאתם נוטלים באופן קבוע
  • מכתבי שחרור מאשפוזים קודמים
  • תרשימי אק"ג קודמים
  • תוצאות בדיקות דימות קודמות
  • תוצאות בדיקות מעבדה קודמות
  • ציוד אישי


למידע נוסף על קבלה לאשפוז >

אשפוז יום למטופלים
• אשפוז יום נועד מטופלים אשר עוברים בדיקה או טיפול ומשתחררים באותו היום.
• על החולה לתאם מראש את מועד הטיפול למידע נוסף אודות זימון תורים- מרכז מידע וזימון תורים, פועל בימים א'- ה' 16:00 [email protected] | 1-700-50-51-50 8:00-

שחרור לאחר אשפוז
•המטופל מתבקש לא לעזוב את בית החולים ללא מכתב שחרור / סיכום טיפול של הרופא.
•חולה שמצבו הרפואי מאפשר המשך בירור או טיפול במסגרת רופאי הקהילה ישוחרר הביתה עם קבלת מכתב שחרור בדלפק קבלת חולים לצורך שחרור אדמיניסטרטיבי.
•הרופאים מכינים את מכתבי השחרור לקראת הצהריים ולכן שעת השחרור המקובלת היא בסביבות השעה 16:00.
•הצוות הרפואי במחלקה יסביר לחולה את ממצאי הבדיקות והמלצותיו, שיתוף הפעולה שלך עם תוכנית הטיפול המוצעת מעלה את סיכויי הצלחת הטיפול.
•את מכתב השחרור יש להציג בהקדם לרופא המטפל, להמשך טיפול ומעקב על פי ההמלצות הרפואיות..
•ניתן לצפות בחלק ממסמכי האשפוז יום למחרת השחרור באתר האינטרנט של רמב"ם בכתובת www.rambam.org.il
•חולים נפגעי תאונות דרכים מתבקשים להמציא אישור מן המשטרה על התאונה כדי לגבות את התשלום מחברת הביטוח.
שעות ביקור:
•הצוות הרפואי בקריה הרפואית רמב"ם פועל בכדי להעניק למטופלים ולמאושפזים את הטיפול הרפואי ותנאי האשפוז הטובים ביותר. ברצוננו לאפשר ביקורים, אך גם לשמור על מנוחת המטופלים , אנא הקפידו להגיע בזמנים שהוקצבו לכך.

שעות הביקור במחלקות האשפוז

שעות ביקור: ראשון-שבת 10:00-14:00 | 16:00-21:00

מידע חיוני נוסף אודות האשפוז בבית החולים רמב"ם תוכלו למצוא בעמוד אשפוז ברמב"ם
למידע אודות חובות וזכויות של המאושפזים במחלקות עברו לעמוד חובות וזכויות המטופל .
בעת הביקור בבית החולים רמב"ם מציע לשירותכם שירותים נלווים אשר עשויים להקל על השהות בבית החולים, כגון תרגום סימולטני, השכרת טלוויזיה, שירותי השגחה פרטית , בית כנסת ובית תפילה מוסלמי. בבניין הראשי של בית החולים עומד לרשותכם מרכז קניות סגול הכולל בתי קפה, מסעדות וסניף שופרסל. כמו כן לרשותכם כספומט, סניף דואר ישראל, רשת אלחוטית Wifi חופשית וכן שירותים משלימים לטיפול כגון יד שרה. לפרטים נוספים ראו עמוד שירותים נלווים.

לפירוט על כלל השירותים ומידע שימושי נוסף עברו לעמוד הלובי הכולל את ריכוז המידע למטופל ולמבקר

Contact us

מרפאות חוץ (בניין מס' 6) Floor קרקע

Clinic Hours
א-ה 08:00-14:00