המרפאה למחלות מפרקי הלסת

תמונה ראשית-מחלות מפרקי הלסת

המרפאה למחלות מפרקי הלסת

הפרעות ומחלות שונות במפרקי הלסת נפוצות מאוד ומופיעות אצל מעל 90% מהאוכלוסיה הבוגרת. הפרעות קלות יחסית עלולות להתבטא בקליקים במפרקי הלסת, אך פגיעות חמורות יותר עלולות להתבטא בכאבים, בקשיי תפקוד ובהגבלת התנועה של מפרקים אלה. בנוסף לכך, עלולים להופיע במפרקי הלסת גם מחלות ראומטיות שונות וכן גידולים שפירים וממאירים.

המרפאה למחלות מפרקי הלסת מאגדת בתוכה מומחים ברפואת הפה ובכירורגיה פה ולסתות. מטופל המגיע למרפאה עובר הערכה קלינית, הדמייתית ומעבדתית יסודית על מנת לאבחן ולאפיין את ההפרעה או המחלה ממנה הוא סובל. על סמך האבחנה נבנית למטופל תכנית טיפול מתוך מערך הטיפולים המבוצעים במרפאה – החל בטיפולים שמרניים העשויים לכלול בין היתר טיפול תרופתי, סדי לילה ופיזיותרפיה, דרך טיפולים אנדוסקופיים המבוצעים בשיטות זעיר-פולשניות (minimally invasive) המתקדמות ביותר וכלה בטיפולים כירורגיים בדרגות שונות של מורכבות.

זימון תורים - כירורגיה פה ולסתות

לזימון תור בדרך היעילה והקצרה ביותר לחצו על הכפתור שלחו דוא"ל ושלחו אלינו את ההפניה שברשותכם

ניתן גם לבקש שנחזור אליכם בעזרת מילוי טופס יצירת קשר

מומלץ להוריד לטלפון הנייד את אפליקציית Dial My App המסייעת בזימון תור 24/7
להורדת האפליקציה>

מידע למטופל

קבלה לאשפוז
בהגיעכם למחלקה או למרפאה לאשפוז או לטיפול יומי, תעברו תהליך קליטה למחלקה, יבוצעו הבדיקות הנחוצות ותערך היכרות בינכם לבין הצוות הרפואי. שיתוף המידע בין מטופל למטפל חשוב ביותר לתהליך הטיפול.
סדר העדיפות לקבלת הטיפול במחלקה נקבע לפי זמן הגעתך למחלקה. אולם, סדרי העדיפויות משתנים בשל חומרת המצב של המטופלים האחרים. יתכן שתהליך הקליטה יתארך ותאלצו להמתין עד שאיש צוות יוכל לסייע לכם. אנא קבלו זאת בהבנה. בכל שלב בהמתנה, במידה ואינכם חשים בטוב - פנו מידית לאחד מאנשי הצוות.


להלן הדברים שרצוי להכין לקראת אשפוז:

 


התחייבות ומסמכים רפואיים:

  •  הפנייה מרופא
  • טופס 17-התחייבות כספית של קופת החולים שלכם, כלפי בית החולים לייעוץ בנושא
  • מסמכים רפואיים
  • רשימת תרופות שאתם נוטלים באופן קבוע
  • מכתבי שחרור מאשפוזים קודמים
  • תרשימי אק"ג קודמים
  • תוצאות בדיקות דימות קודמות
  • תוצאות בדיקות מעבדה קודמות
  • ציוד אישי


למידע נוסף על קבלה לאשפוז >

אשפוז יום למטופלים
• אשפוז יום נועד מטופלים אשר עוברים בדיקה או טיפול ומשתחררים באותו היום.
• על החולה לתאם מראש את מועד הטיפול למידע נוסף אודות זימון תורים- מרכז מידע וזימון תורים, פועל בימים א'- ה' 16:00 [email protected] | 1-700-50-51-50 8:00-

שחרור לאחר אשפוז
•המטופל מתבקש לא לעזוב את בית החולים ללא מכתב שחרור / סיכום טיפול של הרופא.
•חולה שמצבו הרפואי מאפשר המשך בירור או טיפול במסגרת רופאי הקהילה ישוחרר הביתה עם קבלת מכתב שחרור בדלפק קבלת חולים לצורך שחרור אדמיניסטרטיבי.
•הרופאים מכינים את מכתבי השחרור לקראת הצהריים ולכן שעת השחרור המקובלת היא בסביבות השעה 16:00.
•הצוות הרפואי במחלקה יסביר לחולה את ממצאי הבדיקות והמלצותיו, שיתוף הפעולה שלך עם תוכנית הטיפול המוצעת מעלה את סיכויי הצלחת הטיפול.
•את מכתב השחרור יש להציג בהקדם לרופא המטפל, להמשך טיפול ומעקב על פי ההמלצות הרפואיות..
•ניתן לצפות בחלק ממסמכי האשפוז יום למחרת השחרור באתר האינטרנט של רמב"ם בכתובת www.rambam.org.il
•חולים נפגעי תאונות דרכים מתבקשים להמציא אישור מן המשטרה על התאונה כדי לגבות את התשלום מחברת הביטוח.
שעות ביקור:
•הצוות הרפואי בקריה הרפואית רמב"ם פועל בכדי להעניק למטופלים ולמאושפזים את הטיפול הרפואי ותנאי האשפוז הטובים ביותר. ברצוננו לאפשר ביקורים, אך גם לשמור על מנוחת המטופלים , אנא הקפידו להגיע בזמנים שהוקצבו לכך.

שעות הביקור במחלקות האשפוז

שעות ביקור: ראשון-שבת 10:00-14:00 | 16:00-21:00

מידע חיוני נוסף אודות האשפוז בבית החולים רמב"ם תוכלו למצוא בעמוד אשפוז ברמב"ם
למידע אודות חובות וזכויות של המאושפזים במחלקות עברו לעמוד חובות וזכויות המטופל .
בעת הביקור בבית החולים רמב"ם מציע לשירותכם שירותים נלווים אשר עשויים להקל על השהות בבית החולים, כגון תרגום סימולטני, השכרת טלוויזיה, שירותי השגחה פרטית , בית כנסת ובית תפילה מוסלמי. בבניין הראשי של בית החולים עומד לרשותכם מרכז קניות סגול הכולל בתי קפה, מסעדות וסניף שופרסל. כמו כן לרשותכם כספומט, סניף דואר ישראל, רשת אלחוטית Wifi חופשית וכן שירותים משלימים לטיפול כגון יד שרה. לפרטים נוספים ראו עמוד שירותים נלווים.

לפירוט על כלל השירותים ומידע שימושי נוסף עברו לעמוד הלובי הכולל את ריכוז המידע למטופל ולמבקר

צרו איתנו קשר

שעות פעילות
א,ה 08:30-14:00

פרטי התקשרות:

מידע כללי למבקרים במרפאות
 
צוות בית החולים רמב"ם נמצא כאן עבורכם, לספק לכם רפואה מקצועית, חדשנית, איכותית ובטוחה, המבוססת על ידע מחקרי מתקדם. בכל הליך רפואי עומדים לנגד עינינו צרכי המטופל, תוך מתן כבוד, הקשבה, שקיפות ושיתוף המטופל ומשפחתו בתהליך קבלת ההחלטות.
 
בהגיעכם לתור שנקבע לכם במרפאות בית החולים, אנא הביאו עמכם:
  • הפניה מרופא המשפחה או רופא מומחה.
  • כל מסמך רפואי אחר שבידיכם כולל תוצאות בדיקות וצילומים.
  • התחייבות כספית (טופס 17). במידה ואין ברשותך התחייבות כספית, ניתן לשלם ברוב מרפאות בית החולים 150₪ עבור בדיקת רופא. יש לברר זאת בעת קביעת התור.
  • תעודה מזהה הכוללת תמונה. מטופל ללא תעודה מזהה לא יתקבל.
ילד מתחת לגיל 18 חייב בליווי הורה או אפוטרופוס. במידה ואין באפשרותכם להגיע נא הודיעו לנו בהקדם האפשרי.
 
בעמוד המידע למטופל ולמבקר ריכזנו עבורכם מידע חשוב אודות כללים, נהלים וחוקים, זכויות וחובות, שירותים ומידע נוסף.
 

צרו איתנו קשר

שעות פעילות
א,ה 08:30-14:00

פרטי התקשרות: